luni, 10 noiembrie 2008

Note to self ...

Sambata asta ne`am lasat Odorul acasa si am participat la botezul copilului unor prieteni. Biserica unde s`a oficiat botezul propriu-zis este una SUPERBA si cu aceasta ocazie ne`am gandit ca poate facem si noi ceremonia religioasa a nuntii tot acolo. E o idee...
Sa revin.. dupa botez, am mers la restaurant - zona selecta, chiar de fite, as zice (nu gasesc link sa atasez). Ce m`a deranjat (desi "deranjat" este mult spus) este stilul clasic al botezurilor/nuntilor la care am fost: esti invitat la restaurant la ora x, ei bine... d`abia dupa x+2h soseste primul fel de mancare. Intre timp, nici macar un suc, o apa pe mese.. nimic! Yak! Ce NU`MI PLACE modul asta de abordare.
De aceea, am decis: la botez la noi mancarea va veni fix la 45 de minute dupa ora trecuta in invitatie ca deschidere oficiala a mesei. Nu de alta, dar nu`i drept sa stea toata lumea sa sufere de sete si de foame "pana vin toti". Chestia asta imi aminteste de intamplarile din scoala generala/liceu, cand erau trasi la raspundere si certati CEI PREZENTI pentru numarul mare de absenti. O prostie....

Niciun comentariu: