miercuri, 12 noiembrie 2008

Meniu nou?

Neata! In timp ce`mi savuram portia de dimineata de lapte, am auzit`o pe Mami in timp ce lectura cu voce tare din cartea asta - o carte, de altfel, utila oricarei mamici/posesoare de bebe in burtica si pe care o recomand cu incredere. N`ar fi ceva nou: informatii de ordin general de genu` cat ar trebui sa ma mobilizez sa iau in greutate (cica mai putin decat pana acum, doar 140g fata de 250 g), cat ar trebui sa mananc pe zi (cica 5 mese pe zi doar din luna a 4a, iar eu m`am "maturizat" de acum 3 saptamani si dorm o noapte intreaga, deci... sunteti in urma, astia cu cartea) si aici a devenit interesant (de altfel, m`am oprit din supt si am ascultat atent): de luna asta mi se vor introduce in alimentatie sucurile de fructe/legume! Now THIS is great news!!!! Ca ma saturasem de Humana asta.... bring me some fresh meat. O sa revin la subiect cu prima ocazie cand voi avea sansa sa gust dintr`un astfel de preparat minunat.
Ma inspaimanta apropierea botezului. Cum naiba o sa fac eu singurel fata la.. 140 de invitati!?
Oare n`au exagerat ai mei cu asa un numar mare de oameni?

Niciun comentariu: