duminică, 23 noiembrie 2008

Mission accomplished!

Gata si botezu`! Sunt crestin cu acte`n regula!
Am plans in biserica. Nu era frig, insa nu` s obisnuit cu audienta la baita. M`am agatat cu putere de patrafirul preotului, care insa a fost mai mult decat salon si nu m`a scufundat prin surprindere in apa. Apoi m`am pus pe urlat....... Apoi m`a imbracat nasa, si`au dansat hora cu mine. Si apoi.. s`a rupt filmu` vreo 2h, dupa care a aparut Mami, m`a luat in brate si am stat amandoi pe un scaun, in timp ce in jurul nostru se invarteau niste domnisoare costumate funny care mi`au urat de bine - din cate am inteles eu. APoi am mai plans un pic, m`au dus in camera de hotel, m`au imbracat si am plecat acasa.
Revenim cu poze cand le primim de la prietenii nostri ce s`au ocupat de poze (le multumim cu totii, si eu si Mami si Tati - si pe calea asta).
Acum mi`e sooooooooooooooooooooooooooomn.....

Niciun comentariu: