vineri, 21 noiembrie 2008

Fac pe prostu`

Ei cred ca nu stiu ce mi se pregateste maine, ca sunt mic si nu`nteleg. Ei bine, INTELEG foarte bine, da` sunt baiat bun si fac pe prostu`.
Mai in gluma, mai in serios, Mami si Tati au intrat in priza. Mai sunt cateva ore la botez. Hmmm... sper ca vor avea macar decenta sa incalzeasca apa in care o sa ma bage.
Astept sa vad puhoiu` de lume care va veni (haha! ma intreb unde o sa incapa toti in biserica cea micuta?!) si tortu` - despre care am auzit ca o sa fie delicios.
Planuiesc sa dorm mult in noaptea asta, pentru ca maine va fi o zi grea.
Tineti`mi pumnii, va rog!

P.S. revin cu informatia legata de bolile infectioase. Este eronata! Am auzit`o pe Mami vorbind deunazi despre o tanara mamica, al carei fiu a facut rubeola exact inainte de vaccinul dedicat ce se administreaza la 9 luni. Nasty thing! Sper sa scap de asa o pacoste.

Va pup si .. ne auzim cand voi fi si eu un Crestin ca voi!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai Tudor, abia astept sa te vad maine. Sa nu-ti fie frica de botez. O sa fie ca o baita, doar ca mai scurta si cu mai mult public. :)
O sa primesti cadouri, o sa fii in centrul atentiei si toata lumea o sa-ti faca fotografii. Si cand o sa te plictisesti de noi, o sa tipi nitel si mami o sa te duca la somn.
Hai ca ne vedem maine frumosule :)