joi, 6 noiembrie 2008

Hello world!

Buna ziua tuturor!
S`a gandit Mami ca n`ar strica sa imi noteze impresiile de bebe undeva. Si unde mai bine decat pe net? Ca - vorba aia - doar nu era - saracuta - sa scrie intr`un caiet?! How old-fashioned was THAT?!?!?! Zice lumea ca traim in epoca internetului, deci....
Incet-incet o sa va povestesc cam toata viata mea de pana acum: scurta, dar traita la intensitate maxima (mai ales de catre Mami si Tati).
Ne apropiem cu pasi repezi de implinirea a 3 luni si de botezul meu, iar Mami este intr`o permanenta stare de agitatie. Hell, ma agita pana si pe mine! Cel mai tare ma irita ca nu`mi mai acorda atata timp, ca inainte... ca este mereu cu telefonul al ureche, ca nu ne mai scremem amandoi cand fac eu caca (da, nu radeti! eu am nevoie de asistenti care sa se .. screama impreuna cu mine in astfel de momente). Daca TOTUSI ati ras la cele de mai inainte, inseamna ca habar n`aveti ce`nseamna un bebe.. si cat de tare se bucura Mami si Tati cand vad ca bebe nu e constipat. Va zic eu: mai devreme sau mai tarziu, cu totii o sa va bucurati ca ei de astfel de situatii.
Well, acestea fiind spuse, considerati aceasta postare ca un preambul la ce va urma.
Ce veti gasi aici? Idei despre cum sa cresteti un bebe frumos si sanatos (si MODEST) ca mine, pareri despre doctorii cu care ne vom intalni de`a lungul vastei noastre experiente si multe alte nimicuri de genu`.
Va mai astept pe la mine!
I`m off to finish some 160 mL of Humana! See ya!

Niciun comentariu: